Известие

Collapse
No announcement yet.

Как трябва да работят перките при включен климатик ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как трябва да работят перките при включен климатик ?

    От скоро имам съмнения ,че не ми работи първата степен на перките ,защото колицата загрява до 95-97 градуса. И днес реших да я тествам като включа климатика ,доколкото знам при пуснат климатик първата степен трябва да работи постояно ,но при мен се замислиха за 10-ина секунди ,включи първа степен за около 5 секунди и после завъртя на втора степен отново за около 5-10 секунди ,и след това спря всякакво въртене. След 15-тина секунди всичко се повтори отново и после още веднъж Температурата на антифриза беше около 70 ,но и на загрят мотор мисля ,че е същото. Датчика за темературата който е на блока е скоро сменян с нов !
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

  • #2
    при мен не искат да се изключват!

    Comment


    • #3
      Още съм пресен от подобен ремонт на един колега.Научих наизуст цялата инсталация на ГТВ-то.Коя година е твоята,защото това има значение - по различен начин се управляват перките.Специално при включен климатик -първа степен се включва с включването на климатика,втора при достигане на 14 атмосвери в системата или при някаква температура(незнам точно каква).
      А студи ли ти климата?Така като го описваш може и да нямаш достатъчно фреон.Това,че не ти работи пъва степен при достигане на необходимата температура на мотора е съвсем друг дефект.
      Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
      Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

      Comment


      • #4
        96-та година е колата ,старият мотор. Е ако не работи първата степен как тогава се включва при пуснат климатик (доколкото това мойто може да се нарече пускане)??? Климатика работи добре ,но го ползвам много рядко ,щото карам предимно на къси разстояния.
        П.П. Как се усвобождава таблото с бушоните ,има нещо като ръчка на която пише FUSE ама не можах да я дръпна/бутна на никъде !?! И къде са бушоните за перките ,че в менюъла пише ,че са отпреде ,но там имам само релета и един ,червен бушон 50 ампера май беше ?
        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
        Fiat Bravo II 1.4 90hp
        sigpic
        Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

        Comment


        • #5
          Колега това Fuse което под волана хващаш го и дърпаш към себе си и надолу на нещо като чоп е и си излиза Няма кво да счупиш спокойно
          ex. Alfa Romeo GTV 2.0 TS 110kW 98' LUSSO The SiLver BuLLeT

          Comment


          • #6
            Като застанеш пред колата,зад левия фар има един блок за управление на перките и климатика.Там има 5 релета и един бушон 7,5А. Две големи и три малки релета - двете големи и най-дясното малко са за перките.В този блок има и малко електроника(сравнително проста,но много трудно се отваря корпуса,да не кажа невъзможно).Освен това и на радиатора имаш датчик за перките(и за двете степени),който също може да е дефектирал.Този датчик се намира долу ниско до входа за маркуча от блока.

            Не ми се пише по-подробно,ако искаш звънни ми по телефона 0878583031 да ти обясня подробно кое как може да тестваш.

            П.П.Климатика няма начин да работи нормално,ако не ти се влкючват перките.Ще се изключва много бързо защото има датчик за висока температура в системата - той гаси всичко.Ако няма някакви преправки де...

            Успех.
            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Jorkkoo Покажи съобщение
              Колега това Fuse което под волана хващаш го и дърпаш към себе си и надолу на нещо като чоп е и си излиза Няма кво да счупиш спокойно
              Първо трябва да свали кората.тя се държи на три въртящи се копчета.
              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                Първо трябва да свали кората.тя се държи на три въртящи се копчета.
                хехе не съм чак толкова зле
                Утре ще разгледам и сигурно ще ти звънна да кажеш кое как да тествам. Mерси много

                EDIT: Утре може и да не успя ,че ще ходя на една вила и ще човъркам в неделя
                Last edited by mochko1; d.m.y г., 23:27.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Fiat Bravo II 1.4 90hp
                sigpic
                Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                  Като застанеш пред колата,зад левия фар има един блок за управление на перките и климатика.Там има 5 релета и един бушон 7,5А. Две големи и три малки релета - двете големи и най-дясното малко са за перките.В този блок има и малко електроника(сравнително проста,но много трудно се отваря корпуса,да не кажа невъзможно).Освен това и на радиатора имаш датчик за перките(и за двете степени),който също може да е дефектирал.Този датчик се намира долу ниско до входа за маркуча от блока.

                  Не ми се пише по-подробно,ако искаш звънни ми по телефона 0878583031 да ти обясня подробно кое как може да тестваш.

                  П.П.Климатика няма начин да работи нормално,ако не ти се влкючват перките.Ще се изключва много бързо защото има датчик за висока температура в системата - той гаси всичко.Ако няма някакви преправки де...

                  Успех.
                  Колега имам чувството ,че не говорим за една и съща кола. Днеска махах и над двата фара пластмасите ,но не намерих никакви релета и бушони. Пак повтарям ,че колата е 96-та година със старият мотор ! Също така и датчик на радиатора няма или аз не намерих.
                  Last edited by mochko1; d.m.y г., 14:46.
                  Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                  Fiat Bravo II 1.4 90hp
                  sigpic
                  Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                  Comment


                  • #10
                    Точно зад фара има една кутия, в която влизат три букси и един червен кабел завит на шпилка 6-ца.Две от буксите са с по два кабела(едната е бяла,другата е червена)третета е с 6 или повече кабела - черна.До тях отляво има капачка завита с 4 винтчета.Под нея са релетата и предпазителя 7,5А.Датчика за перките е на радиатора долу ниско над маркуча дето влиза от блока,а не от термостата.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Колега няма нищо зад тоя фар !?!
                      Също и датчик на радиатора няма под ,над и около тръбата от блока към радиатора !?!
                      Между двете тръби има само две малки метални тръбички за климатика ,които отиват в другият радиатор. Чак толко сляп да съм не вярвам Снимките са малко лоши ,но дано да ги разбереш.
                      Attached Files
                      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                      Fiat Bravo II 1.4 90hp
                      sigpic
                      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                      Comment


                      • #12

                        Направо съм шашнат.Тия явно всяка година са правили различна инсталация.Много съжалявам,че те подведох,ама нали ти казвам- предния ден правих горе-долу подобен ремонт на ГТВ фаза 1.Пак "96год. затова бях толкова убеден.
                        Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                        Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                        Comment


                        • #13
                          Ох незнам вече ,с колко перки беше радиатора на колата дето прави ,моя е с две ,а в менюъла има схеми с радиатор с една перка
                          Айде някой да каже къде са и кои точно са ми релетата и бушоните ,че да ги проверя. Под волана намерих две иконки за перки ,предполагам ,че едната е за парното ,а другата за радиатора ,но кое е релето ?
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Fiat Bravo II 1.4 90hp
                          sigpic
                          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                          Comment


                          • #14
                            С една перка с две степени беше.
                            Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                            Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                            Comment


                            • #15
                              аз съм с една перка ( с две степени)...поне това е по каталог...
                              Но поне 20-30% от бушоните не са, така както пише в ръководството... на оригинални панели са си фабрично, но на различни места
                              Направо веселба
                              Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                              Comment

                              Working...
                              X